Leden

Login leden

Over ons.

Wij zijn een gezellige fotoclub met een x aantal leden, het niveau varieert van beginner tot semiprofessional. Ook de leeftijd varieert van jong naar oud, maar allemaal hebben we de passie voor het fotograferen met elk onze eigen voorkeuren.

Vanaf september hebben we elke eerste woensdag ( deze dag kan per semester verschillen) van de maand een clubavond, op de clubavond worden van iedereen foto's ( onderwerp is de opdracht van de vorige maand) bekeken en beoordeeld. Ook word er opbouwende kritiek gegeven waardoor je steeds weer bijleert.

Op de clubavond word er vaak ook wel iets geoefend met de camera, een film met betrekking tot fotografie bekeken of een ander item wat hiermee te maken heeft. Het is altijd een gezellige boel, en er word ook heel wat gekeuveld onder het genot van een bakje koffie/thee of een ander drankje.

Ook worden er bij tijd en wijle leuke foto uitstapjes gemaakt, deze uitstapjes kunnen varieren van dichtbij huis of iets verder weg. Allerlei onderwerpen kunnen hier aan bod komen, hierover word altijd overleg gepleegd en gevraagd wie wil wat, en zo proberen we om het voor iedereen zo leuk mogelijk te houden. De uitstapjes zijn op vrijwillige basis, wie zin en tijd heeft gaat mee.

Er worden ook wel eens presentaties of voordrachten gehouden, of een les van het een of ander gegeven. Dat is zowel leerzaam als gezellig. Onderling helpen we elkaar ook zoveel mogelijk waar dat nodig is.