Fout: Deze login naam staat niet in onze database!

"; echo""; }else{ //loginaaam is bekent while ($record = mysqli_fetch_object($ophalen)){ $to=$record->email; $naam=$record->gebruikersnaam; $wacht=$record->wachtwoord; } $subject= "Wachtwoord voor fotoclubbreskens.nl"; $from= "info@fotoclubbreskens.nl"; $headers="From:". $from; $message = "Beste, Hier zijn uw inlog gegevens van de website www.fotoclubbreskens.nl loginnaam : $naam wachtwoord : $wacht Groetjes Gilbert "; mail ($to,$subject,$message,$headers); echo""; exit; } } if ($_POST['submit1']=="Versturen"){ include "log.php"; $gebrnaam == $_POST['mail']; $sql = "SELECT * FROM `leden` WHERE `email` = '".$_POST['mail']."'"; $ophalen = mysqli_query($db,$sql) or die(mysqli_error()); // query uitvoeren $aantal = mysqli_num_rows($ophalen); // aantal records met verstuurd emailadres tellen if($aantal == 0){ //loginnaam niet bekent echo"

Fout: Deze login naam staat niet in onze database!

"; echo""; }else{ //loginaaam is bekent while ($record = mysqli_fetch_object($ophalen)){ $to=$record->email; $naam=$record->gebruikersnaam; $wacht=$record->wachtwoord; } $subject= "Wachtwoord voor fotoclub"; $from= "info@fotoclubbreskens.nl"; $headers="From:". $from; $message = "Beste, Hier zijn uw inlog gegevens van de website www.fotoclubbreskens.nl loginnaam : $naam wachtwoord : $wacht Groetjes Gilbert "; mail ($to,$subject,$message,$headers); echo""; exit; } } ?>

Login naam of Wachtwoord vergeten?

Geef uw login naam of e-mail adres op. Dan worden de gegevens gemaild naar het opgegeven e-mail adres dat bij ons bekend is.

Uw loginnaam:

Uw e-mail adres :